Конструктор HTTP-запитів в 1С

Конструктор HTTP-запитів –  це інструмент для перевірки доступності роботи API певного сервісу і аналізу результату роботи цього API. Адже інколи, знайшовши цікавий сервіс, хочеться прикрутити його до 1С. І починається – треба Більше

Робота з геокартами в 1С

Дана обробка демонструє  можливості інтеграції 1С із картографічними сервісами. Оскільки вже було опубліковано чимало обробок  на цю тему, я, щобне повторюватись, вирішив зібрати в одну обробку цікаві і потрібні функції із 4 Більше

Підсистема сповіщень

Конфігурація – “Підсистема сповіщень про зміни в конфігурації”. Може використовуватись для сповіщення користувачів, про зміни в конфігурації, котрі напряму впливають на їхню роботу в 1С. Для чого це необхідно? Для прикладу: постановник Більше

Автоматичний обмін даними 1С

Хочу поділитися з вами своєю реалізацією обмінів даними між різними конфігураціями 1С. Основна задача полягала в тому, щоб налаштувати автоматичний обмін по вибраним об’єктам між різними конфігураціями (типовими чи самописними). Для реалізації Більше

Конфігурація – Керування мелодіями в 1С

Мультимедійна конфігурація “1С керування мелодіями”. Що вона може : Зберігати в базі інформацію про мелодію – всі формати, що може програти ваша ОС Windows; Програвати збережену мелодію викликом однієї процедури; Два різних Більше

 

Книги

Зараз читаю:

Короткі рецензії на прочитані книги

 

Іцхак Адізес – Ідеальний кервіник

Сьогоднішній мій огляд стосується книги Іцхака Адізеса “Ідеальний керівник”. Що хочеться сказати – книга читається важкувато. Дуже багато повторень. Але з іншого боку тематика книги така. Отже, дочитавши її, я зрозумів основну ідею книги – ідеального керівника не існує. І це варто знати як самим керівникам, так і їх підлеглим. Згідно з автором для успішного менеджменту, потрібно виконувати 4 функції:

 

  1. P (producing) – виробництво результатів, які забезпечують результативність організації в короткостроковій перспективі;
  2. A(administration) – адміністрування, слідкування за порядком в організаційних процесах. Забезпечити ефективність к короткостроковій перспективі.
  3. E(enetrpreneuring) – підприємництво, готовність до змін і для ризику. Ідейний керівник. Результативність в довгостроковій перспективі.
  4. I(integrating) – інтеграція, командо-творення. Сворення атмосфери і системи цінностей. Ефективність в довгостроковій перспективі.

Детальніше про книгу


 

 “Як стати бізнесменом”  Олега Тинькова

Сьогодні хочу присвятити увагу гарній на мій погляд книзі Олега Тинькова “Як стати бізнесменом”.
Це російський бізнесмен, який практично з нуля розпочав свій шлях в бізнесі і доволі успішно себе реалізував в наступних областях:
торгівля електронікою, виробництво замороженої продукції, ресторанна мережа, пивоварний завод і банк.

Детальніше про книгу


 

 “Книга достигатора” Тимура Гагіна і Олексія Келькіна

Знайшов собі для читання досить орігнальну книгу – «Книга достигатора» Тимура Гагіна і Олексія Келькіна. Автори описують основні характеристики людей, які в своєму житті всього досягають із легкістю, пливуть по життю, як «по маслу». А також дають поради та методики, як ними стати.

Детальніше про книгу

 


 “Як працювати по 4 години на тиждень” – Тім Ферріс

Тревелівінг – це спосіб жити у подорожі, не затримуючись на одному місці подовгу. Нещодавно дізнався про це із книжки Тіма Ферріса “Як працювати по 4 години в тиждень”.

Детальніше про книгу